Olga's Hus

Nu sitter jag och äter gröt med äpple och provsmakar mitt nya tea Champange Cream so m jag köpte igår på Olga's Hus. Köpte även Jordgubb&Kiwi som jag och L nallade lite på igårkväll. Den affären är så himla mysig, massor av små inredningssaker till kök och sovrum men även massor av god chocklad, kaffe och massor av olika sorters tea.

Ikväll blir det bankett med NextStep på Stora Hotellet i Jönköping. Så det blir på med "den lilla svarta" och lite pärlor. Kvällen kommer sedan att avslutas på Karlssons Salonger. Dock ska jag jobba till klockan sex, så det blir stress hem om sen med tanke på att allt börjar klockan sju.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ta en vända på stan innan jag ska till skolan runt lunch.


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0