Mys för hela slanten

Igårkväll, efter slingande av mitt hår, gick jag och L och köpte sushi på mitt favorit sushiställe här i Jönköping. Tillsammans med ett ekologiskt gott vin och misosoppa satt vi sedan hela kvällen och bara pratade. Om jag tänker efter kommer jag inte ens ihåg vad vi pratade om, men det är ju det som är så härligt mellan två tjejer. Man kan prata i timmar utan att ens prata om något speciellt.

I morse tog vi oss en powerwalk runt Munksjön och köpte sedan med oss nybakade bullar hem till frukost. Eftersom Jönköping är världens lataste stad fick vi gå runt i hela centrum för att hitta en affär som var öppen innan klockan tio en söndag.

Nu sitter jag här i mitt nystädade rum och har lite ångest över att jag egentligen skulle ha börjat plugga för en och en halv timme sedan. Medans S♥ är på ett års kalas och äter tårta. Han har köpt världens sötaste mini converse i present. Dags att öppna böckerna antar jag....


Utomordentligt snygg i en plastmössa


En middag vi var väl förtjänta efter en hel dags shopping på A6


Söndagsfrukost med färska bullar, ägg, grapefrukt och brieost, inte var dag



Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0