Lunch med C

Idag blev det en supermysig lunch på stan's bästa café, Café Johan. Om ni någon gång kommer på besök till Jönköping så får ni verkligen inte missa det! Vi åt dagenspasta, vilket var pasta med gräddstuvad spenat och rökt lax. Ljuvligt! Jag borde verkligen äta mer rökt lax, det är så himla gott och full proppat med nyttiga omega 3 fetter. Men vi pratar tok förmycket, så det blev tillslut att hälla i sig kaffet och rusa mot marketing management lektionen.

Nu ska jag krypa ner i min renbäddade säng och se lite på CSI. Jag insåg imorse att det är lite panik nere i den nya tvättstugan, för vi har ingen mangel. Hur ska jag nu kunna hotellbädda min säng?! Det finns inget bättre än att gå och lägga sig i en ren säng med fortfarande lite stela och svala lakan. Så det blev för mig imorse att stryka mina örngott och påslakan. Har man förmycket tid över då? Tur jag och S♥ redan planerat att vi ska ha städtant som både städar och stryker (och manglar lakan..) så slipper jag framöver.

Sov gott!


Bild Café Johan i september 2009


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0