Framtiden ser ljus ut

Bortsett från att jag precis tog sönder min helt nya mobil, som jag fick av min syster för en vecka sedan, genom att tappa den i golvet så att hela skärmen blev myrornas krig, ser jag livet välsigt ljust just nu!

Våren har kommit i en väldigt fart, invigade min jeansjacka och väst idag tillsammans med ballerinaskor. Mina lektioner i skolan nu är peace of cake för jag har gjort mer eller mindre identaiska kurser i Australien. Jag får tillgodoräkna mina kurser från Murdoch University vilket menas med att jag får en Bachelor in Economics sommaren 2011 och kan snart flytta ihop med S♥. Jag har två månader fri hyra över sommaren, jag har fixat sommarjobb, lånat min bästaste bäste väns marknadsföringsbok och sparat 500kr och jag mår allmänt bra! Massor av C-vitamin, morgonprommenader och sunda middagar har gjort susen den senaste tiden, sen såklart är det tusen miljoner gånger roligare att bo med L som är en glad prick här hemma.

Ser fram emot helgen, det är träningslägret med mina kycklingar i Malmö, men S♥ har nu mera lovat mig världens mest romatiska fredag som vi någonsin haft. Snacka om förväntningar! Han är så sällan romatisk att jag inte kommer ihåg när han var det sist. Spontan överraskning med rosor eller en present existerar inte, men nu när jag i själva verket är lovad det så kan det inte bli bättre.



Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0