Äntligen fredag!

Idag är ingen vanlig idag... Idag kommer S♥ till Jönköping.

Igår var L&L och jag på Café Johan och åt brunch. De måste ha stans bästa, 59kr och med små hembakade bullar och hembakat börd.

På schemat idag står först en lektion i Int. Macro and Finance, 9-12. Sen ska jag och C gå ut och äta lunch, jag röstar helt klart på AnnaGretas eller Lingon, men fick höras rykten igår om att hon ville äta sushi. Vi får se helt enkelt.
I övrigt ska jag försöka få någon snäll människa att åka med mig till ICA Maxi, skulle helt enkelt behöva göra en storhandling inför helgen till S♥ och kommande vecka.


L&L står i vårsolen utanför skolan


Lunch med C på Karlssons Salonger



Comments
Posted by: Cattis

Hey, gud va trendig jag känner mig som skriver min allra första kommen tar på en blogg och till all ära är det :) Verkar som du har det super mys i Jönk, det gillar vi! Min i sommar blir det minsann mig du får ta med ut på lunch, Take care Puss!

2010-04-23 @ 10:48:03

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0