Träningsvärk!!

Ojojoj! Jag kan knappt röra någon kroppsdel alls! Var på spinning/skivstång igår med S, och är varn från Malmö att ha två olika stänger med vikter. Tydligen har man bara en här, så det blev för mig att köra armar med 20kg stången. Tror aldrig jag haft så blodsprängt huvud förr! Och idag, TRÄNINGSVÄRK! Nu vet jag iaf att mina muskler har utmanats, lite...

Igår fick jag paket på posten från mamma. Jag älskar att få paket, så spännande! Bostsett från all vidarebefordrad post som låg i hade hon köpt en två-pack mascara med och kajalpenna åt mig. Min mamma är så söt! ser fram emot när hon kommer hit i början av november och ska bo en helg hos mig.

Jag håller förnärvarande på att fixa det nya msn, men det fungerar inte att installera det på min laptop. När jag därefter felsöker den, står det okänt fel ? Gillar inte alls när saker och ting inte vill som jag vill och speciellt inte tekninska komponenter.

 

Igårkväll var E här och fikade med min sockerkaka framför Idol och Stjärnorna i Djungeln. En liten myskväll i mitt fina vardagsrum med alla öjus och kuddar. Påtal om mys, nu är det bara tre dagar kvar till min älskling kommer hit för första gången. Han kommer sent på fredags kväll, så då ska vi bara mysa. Sen ska jag visa honom allt jag kan i min nya stad.

Dags för mig att dricka upp kaffet!

De får dock vänta med att invigas ett litet tag!


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0