Team tricot!

Jag har inte glömt er! Jag har bara haft så extremt mycket att göra den senaste dagarna, att jag inte hunnit skriva. Men nu när jag har ett par minuter över så ägnar jag dem åt er.

Idag har jag suttit i business lunch i två timmar, storhandlat med några kompisar inför en kräftskiva på fredag med 50 pers och slutligen har jag och E hittat den bästa team outfiten inför maskeraden ikväll. Ikväll är det nämligen "Beer Pong Tournament". Alla ska dela in sig två och två och därefter komma i en gemensam outfit. Jag och E har en väldigt bra en, nämligen Team Tricot! Vi har hittat neon-läggings och kör aerobics-stylen. Jag är personligen väldigt nöjd med vad vi budgetfyndade, men har dock aldrig kännt mig så tjock förut. Neon rosa/orange är inte den mest döljande färgen om jag får säga det själv!





NU kör vi!!!


Comments
Posted by: Sarah

Lätt att du ska ha på dig det nästa gång du går till gymmet ;)

2009-09-03 @ 11:58:51

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0