Soffmys

Nu sitter jag och myser med levande ljus i soffan och ser på TVn. Idag har varit en hurtig dag. Början morgonen med en löparrunda runt Munksjön på 6km, sen nu ikväll var jag på stationsgympa med D. Så det var gott med en Mango/Jordgubbs-Smoothie och en bulle nu som kvällsfika. Annars har övriga dagen spenderats i skolan på olika föreläsningar.

Igår var vi som sagt i Braås och hälsade på Volvo Construction Euqipment, som är vårt Host Company (FadderFöretag). Mötet drog verkligen ut massor på tiden, vi körde från Jönköping halv elva och var inte hemma förrän sju. Jag låg nerbäddad i sängen redan klockan tio, var helt slut.

Nu ska jag plocka undan lite här sen hoppa ner i min renbäddade säng och läsa lite i min bok.



På RoadTrip till Braås


Kvällsfika framför TVn med lågkalori-smoothie, färskost- och skinkhalva och en med brieost.


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0