resumé från helgen

Godmorgon kära läsare!

I helgen har det varit dåligt med uppdateringar här i bloggen för jag har helt enkelt inte haft tid. Nu sitter jag med en tallrik gröt med färsta hallon och blåbär på som jag och J köpte på torget i lördags. Färska bär på gröten är något av det bästa jag vet till frukost.

Vår helg har varit väldigt häktisk. Vi har varit och köpt inredningsprylar i 3 vevor och monterat, designat. klätt om stolar, planterat och inhandlat ännu fler saker. Nu är min lägenhet så himla fin, är så underbart nöjd! Älskade J har varit till så stor hjälp, hade nog aldrig klarat av att göra så här fint utan hennes hjälp.

I lördagskväll kom R förbi mitt i allt stök och vi satte oss ner med ett glas vin och pizza. Pizza är så himla gott när man flugit runt hela dagen och inte ens haft tid för att äta. Sen så invigde vi mitt kök med och det blev så mysigt med alla tända ljus.

Idag är det måndag igen. Skola lite senare idag och massor av plugg framför mig.
Vad har ni gjort för spännande saker i helgen?



En mysig lunch i lördags på Café Johan med kycklingsallad och hembakatbröd


E minglade sedan förbi


En väl värd middag med J & R

 


Mysig söndagsfrukost i ett regnande Jönköping

 


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0