Powerwalk

Imorse har jag varit så hurtig, var ute och powerwalkade 5km med R. Nu sitter jag nyduschad med min gigantiska kopp tea. Idag har jag ett lunchmöte med min ena projektgrupp. Vi måste fortsätta spåna på vårt evenemang och komma på kreativa lösningar.

Igårkväll när vi hade Tacomys och Monopol hemma hos Johan lyckades jag trots alla odds hålla mig kvar och hamnade på en tredjeplats. Det är en hetsig stämning att spela Monopol med ekonomer. Det ända man hör efter det att alla gått ett varv är "Köp, köp, köp!!!" Sen helt plötsligt var alla gator slut och ingen hade en full serie i någon av gatorna. Efter X antal timmar blev Johanna vår Monopol-mästare. Vi får se hur grymma vi är på spelet efter våra år i Jönköping.

Nu är det dags för mig att göra mig iordning och organisera lite inför mitt möte.











Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0