Popcornkrig!!!

Har precis anlänt hos min husmor Anna och hade med mig lite pallade äpplen o plommon o OLWs smörpopcorn o Husmor gnäller på mig sjukt mkt för jag äter popcorn för fort och slöser på el! Haha!
Nu ska vi kika på världens bästa film Alfie med snygga Jude Law och Sienna Miller och man får faktiskt se ett par schyssta rattar också. Trevligt soundtrack har den också, Mick Jagger åhhhh!

Imorrn åker jag hem till kära Sthlm över helgen och Husmor är mkt ledsen över att bli övergiven o lämnad ensam i 4 dagar, stackarn. Nu fick man en stor suck över sig för Humor blev lessen för jag inte undersökt hotel alternativen åt henne. Hon vill tydligen åka limo. Cool tjej de dära! ;)

Nu är jag på tok för sugen på popcorn för att sitta kvar här o muttra, Alfie väntar!

Puss o tjing o hej o gonatt / E

Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0