På håret, igen!

När ögat för Sverige ännu en gång. Kändes som om Sverige hade störst grepp om matchen, men ändå gick bollen inte in i mål. Tycker det är löjligt att de har så stora löner när de inte ens kan spela tillsammans i det Svenska Landslaget.

Det blev en god tacopaj hemma hos J, men mys på hans ballkong med E och R. Innan matchen kom även lite andra klasskompisar över för att dricka öl i soffan innan de skull vidare till Akademin. Är så glad att jag bara drack cola och inte hamnade på ett utställe. Måste vila ut lite. Känner att min kropp är trött och sliten. Därför blev det ingen träning idag. Man måste ha lite lugna dagar i veckan med, men imorgon är det boxning med S som gäller.

Nu tänkte jag borsta mina tänder framför Scrubs och sedan hoppa i säng för att läsa lite i "Flickan som lekte med elden av Stieg Larsson". Såg på TVn att den filmen har premier redan nästa fredag. Får sno mig så jag hinner läsa ut den innan.

Sov gott!


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0