Onsdag

Godmorgon på er!
Sitter som vanligt en en stor kopp tea och havregrynsgröt med äpple och kanel. Ett tips är att börja dagen med kanel i någon form, för det sätter fart på ämnesomsättningen och kaloriförbrukningen. Ni håller väl med om att kanel är gott?!

Jag har fått några som har frågat om jag inte kan lägga ut lite recept på mat jag lagar här i bloggen. Såklart kan jag göra det åt er. Igårkväll var det bara broccolisoppa som låg på menyn, inte det roligaste... Men såfort jag gör något spännande ska ni få ta del av det. Så, håll utkik!

Idag har vi lunchmöte igen. Gillar verkligen våra lunchmöte. Vi har fått en så bra sammansatt grupp! Var ju som sagt på boxning igår, men det var inte alls lika bra som hemma. Saknar Roines super-militär-träning, inget slår det! Fast, det var jobbigare än ett medelpass eller arobics. Idag vet jag inte riktigt vad det blir, lutar kanske mot step-up.

Bjuder på den här sköna morgonbilden idag.




Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0