Host Company Project

Nu sitter jag pigg och glad med frukosten brevid mig. Idag är det första "heldagen" för mig i skolan. Har lektioner/föreläsningar från 8.30 till sent i eftermiddag. Vi ska nämligen få läsa och höra om våra Host Company som vi ska arbeta tillsammans med under tre år. Känns som jag har gjort något liknande resan på FöretagarGymnasiet, då tillsammans med Hilding Anders International AB. Det är då huvudkoncernen för de flesta sängföretag och är ledanade inom sitt område. Riktigt spännande att jobba tillsammans med ett börsnoterat företag. Undra vad det är för företag idag som kommer att erbjudas. Jag är väldigt intresserad av att se hur olika företag är uppbyggda och hur de arbetar. Man kan alltid lära sig något nytt som man kan ta med sig i ryggsäcken till den dagen då jag behöver använda det själv.

Nu måste jag dricka upp mitt tea och springa in och sminka mig lite innan E kommer och hämtar mig.


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0