GÄSTBLOGG BY E TJOHOOO

steeek

Godmorgon alla solstrålar, det är den finurliga E som talar så lyssna! Anna och jag och R har precis satt i oss 57 pannkakor och plättar med lingon- och jordgubbssylt samt socker och smörblandning. Nu har jag en massiv klump i magen då jag med all säkerthet åt 77% av tillverkningen. Dock mycket mycket gott och värt klagan på min smetblandning.
Detta är för övrigt min andra livsblogg och detta är otroligt spännande, funderar starkt på att starta en egen men känner dock att på tok för mycket information skulle hamna på nätet då. Usch nej någon blogg kan de inte bli för E's del.
Snart kommer Annas kära vän J hit ändå från Sthlm, närmare bestämt mina trakter och har redan listat ut att vi har gemensamma bekanta, intressant. Hon är vilse någonstans mellan Gräshagen och Jkpg nu, stackare. Är på tok för sugen på vin redan, klockan är bara 12.03. Klockan 10.01 blev det HELG och vi firade med sång och dans över hela campus. Snart blir det till att korka upp och smutta rötjut!!!
Anna är på tok för huslig för sitt eget bästa, hon susar runt o diskar o vattnar blommor o dammar o gör mig tokig. LILLGAMMAL liten gumma!
Jaha vad mer skriver man i en tramsig blogg, jaaa några fina pics ska läggas upp helt klart. Snart blir det powerwalk runt den berömda munksjön, fina grejer dom har här i "Jönet" (som infödingarna kallar de). Ikväll blir det massa MINGEL och rött o sluddrande damer kan jag tänka mig.
Innan jag tackar för mig har jag lovat R att skriva "vad säger måsarna när dom flyger över danderyyyd? PIIIP PIIIIP". Sådär, sagt och gjort, over and out.
xoxo, E

Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0