förvirrad!

Här tror jag att jag för en gångsskull kom upp i tid, han äta frukost, sminka mig och mysa lite framför TVn innan jag skulle iväg till skolan. Sen inser jag 5min innan jag ska gå att jag börjar 10.30 och inte 8.30. Jaha... Detta var ju lite jobbigt, nu är jag iallafall klar. Nu ska jag koka mig en kopp kaffe till och mysa med min bok i soffan en stund. "Flickan som lekte med elden" har premier på fredag och jag ska se den på lördag. Bäst för mig att jag läst ut de sista 300 sidorna jag har kvar.

Här har vi "Flickan som lekte med webkameran";






Comments
Posted by: Sarah

vad du ser bitter ut gumman!! vi vill ju se dig med ett leende på läpparna :D

2009-09-17 @ 10:59:40
Posted by: Sandra

alltid så vacker gumman!

2009-09-19 @ 00:17:12
URL: http://asaandra.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0