En helg i Borås med bästisen

Nu kommer jag äntligen till skott med att uppdatera mitt liv lite. Lördag till söndag minglade jag i Borås med bästisen. Träffar nästan aldrig S längre, så nu slog vi slag i saken och jag implus åkte till Borås utan en enda förvarning.

Vi började kvällen med att laga en jätte god middag tillsammans och ett glas vitt där till. Med sentimental musik spelande, smink, nagellack, fniss och allt som hör tjejer till, gjorde vi oss iordning för att festa på X&Y. Kvällen började på en förfest med majoritet av Jönköpingsbor, lite lustigt faktiskt. Därefter dansade vi hela natten lång.

En underbar bästis kväll!!


Pasta med kyckling i tomat- och basilikasås.


Dagens: Mockajacka från Vila, Skor DinSko, Klänning MYER (Australien), Väska Sandbags (Australien), Smycken lånade från S.


S & Jag


Barmingel


Teuqila?! Det syns att det var längesen sist...




Comments
Posted by: Sanna S

Jag ska till Australien, var ligger den där affären där du köpte väskan raring?

2009-10-04 @ 23:54:58
Posted by: Mimoni

Jag köpte den i en affär som hette "StrandBags" tror jag. Vad jag kan minnas... :) Lycka till!

2009-10-07 @ 22:19:08
URL: http://mimoni.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0