Aqua, 8 Glas & Twins

Jag började min morgon med en mysfrukost medans jag tvättade 6 maskiner, så nu har jag världens största strykhög i mitt rum. Suck! Lunchade med brädgympa på F&S och kom hem lagom till tvätten var klar i torkrummet. Middagen blev en after work buffé på Aqua med R & J och vi minglade sedan vidare till 8 Glas. senare under kvällen mötte jag upp två töser från min klass och vi satte oss på Twins. Jag drack en god coctail, vilket var väldigt längesen sist. Nu sitter jag i soffan och myser i en päld med min rosa godisskål. Ska snart hoppa i säng, ska läsa Mr Kibry hela dagen imorgon inför tentan.



Kokt ägg, färsk pressad grapejoucie och mitt favorit tea.


R & J på Aqua


Mingel på 8 Glas

Sov gott!



Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0