Sitter i skolan, som vanligt...

Idag har jag irrat runt som en galning! Började dagen med lektioner, tog med redan imorse kvällsmat och träningskläder. Tog bussen till ELMIA efter lektionerna för att möte upp pappa på lunch. Visade runt honom på min skola, efter det begav jag mig en mycket snabbis till F&S. 40min på löpbandet, betydligt bättre än inget alls. Nu sitter jag med en banan och tacos-pastagratäng i en matlåda och äter middagen. Ska precis sätta mig och börja läsa lite inför tentan, igen, på måndag. Om lite mer än en timme ska vi ha gruppmöte igen och skriva klart vår New Venture Raport.

Imorgon blir det så exotiskt som att då blir det gruppmöte från klockan 12 med mitt Host Company och för ovanlighetensskull skriva på en rapport.

Suck!

Förlåt läsare om mitt tråkiga vardag för tillfället. Det blir ändring på det efter söndag.


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0