När jag blir stor...

... då ska jag ha en husa. Hon ska både städa och tvätta samt stryka åt mig. Det är något av det tråkgaste jag vet, speciellt stryka. Ha nu stått och strukit mina sex maskiner tvätt från igår. Det tar en hel evighet, speciellt för att jag envisas med att stryka mina påslakan med. Jag vet att det finns en mangel nere i tvättstugan men jag kan inte förmå mig att lära mig hur den fungerar. Borde definitivt göra det snart så går kanske allt lite snabbare.

Men jag ska ändå ha en husa och sen när jag blir riktigt rik ska jag ha en butler också. Önskedrömmar..!

Dags för mig att komma till ro och skriva klart mitt arbete. I eftermiddag blir det powerwalk med E, vill hålla mig ifrån frikis den här veckan för jag känner mig fortfarande krasslig. Hade hur ont som helst i halsen imorse när jag vaknade, har inte tid att bli sjuk nu. Ikväll blir det först jobb sen mingel på R's 60tals fest. Får se om jag kan hitta något kul i lägenheten från 50-60tal. Med tanke på att tanten är 92, så borde det finns något. Känns som hon sparat på allt som går att spara!


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0