Mätt som en plätt!

Nu sitter jag i soffan och äter chocklad fondue med S och Sis. Är mätt som en plätt, först åt vi min goda kyckling- och spenatlasange och efter det massor av färsk frukt doppad i mörk chocklad. Imorgon är det fullt schema, ska en sväng på torget och stan med S. Sis kommer med på lunch efter hon tvättat allt. Tvättid mellan 9-13, suck...!

Idag har vi haft genrep för imorgon, och alla ni där ute som köpt biljetter, ni kommer absolut inte bli besvikna. e messade innan om att hennes biljetter var slut, så ni som inte köpt än borde göra det snart innan mina med tar slut!

Sitter och tittar på Idol med S nu, medans sis gått och lagt sig. Det förstår jag att hon ville efter ytterligare en vecka i lumpen.

Om ni inte redan sett det har det designats om här i bloggen. Hoppas ni är lika nöjda som jag. Det är Nathalie som hjälpt mig med detta konststycke. All kärlek till henne! Följ även ni hennes blogg som nybliven mamma till prinsessan Ariella. Läs om deras vardag, kärleken mellan Nathalie och Robert, och sedan alla äventyr som väntar.

Nu ska jag mingla vidare i soffan med S och ett glas vin.

Sov gott.


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0