Lördag.

Frukost, tvätt och en varm dusch. Nu är jag redo för att visa mina små prinsessor Jönköping. E kommer förbi om en stund för att hämta föer biljetter till Xmas-Partyt ikväll. Kommer bli fullt drag, ser fram emot det.

Nu ska vi upp en sväng i stan, sedan vidare till A6. Ska se om jag kan hitta några juliga strumpisar inför ikväll. Annars kommer tomtemor fram, har ju fått min uppdaterade namn från Husmor till Tomtemor av E.

Sitter i min stora, grovstickade polotröja som jag hämtade ut på posten igår som mamma skickat upp till mig. Rena himmelriket med en del höstkläder på plats. Slipper gå runt i tunna koftor och tygskor. Igår morse när jag åt frukost var det -0.5 grader utanför mitt fönster och jag tog på mig tygskor. Nu är det Ugg's som gäller för resten av vintern.



Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0