Kvällsmys med julstämming

Till fika blev det Saffrans-Gifflar, mörk chocklad och tea. När jag satt där ihop kurad under mitt undtäcke och knaprade på en Saffrans-Giffel fick jag ett julrus genom hela kroppen. Längtar verkligen till julen, en så himla underbar högtid. Alla tända ljus över allt, kyla och mörker. Hoppas på att Jönköping har mer snö att bjuda på än Malmö!



Tillbringade sen kvällen med att se på Mammas Pojkar. Ett pinsamt program jag inte förstår att man frivilligt vill ställa upp på. Hälften av alla tjejerna är mer eller mindre inköpa för programmet så att åskådarna får se lite fejkade tuttar. Löjligt! Man kan undra vilken plastikkirurg de gått till, nästan så man borde få reda på det så att man inte av misstag hamnar där, för snyggt har det inte blivit. Träffade han Tim på Burger King i lördags efter Etage i Malmö. Ojojoj... Tur jag bor i Jönköping och inte riskerar att stöta på honom på ett bra tag. Brode lära mig att vara tyst ibland. Stackars lilla jag!




Comments
Posted by: Sarah

Åh nä, vad sa du till han Tim nu då? :P haha fast jag hade ju lätt inte heller kunnat vara tyst... lyckades du lista ut vem han valde i programmet? Hoppas att han valde tuttlisa så man har något kul att läsa om i skvallertidningarna hos frisören <3

2009-10-23 @ 10:55:56
Posted by: Zandra

HAhahahah du e för rolig snäckan! Jag tycker Tim e supersöt, men tyvärr så e han nog homo, så det som kommer stå i skvallertidningarna e nog att Tim o Bobby e ett par ;).. Men vad sa du till honom? Hälsa från mig nästa gång vet jag, puss o kram <3

2009-10-27 @ 19:25:37

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0