Klockan är åtta och här är ekot.

Visar klockan verkligen 8.20?! Vad gör jag uppe så här tidigt på min lediga vecka, som inte är så ledig längre... Efter modevisningen igår följde jag och mamma med hennes väninnor hem på ett glas rött. En trevlig kväll med massor av snygga kläder.

När klockan sedan ringde halv sju imorse trodde jag att jag skulle svimma. Varför acceptera att jobba när man är ledig? Nu sitter jag iallafall på mitt gamla jobb i Malmö och ska hjälpa till lite under förmiddagen. Kanske ska jag köpa de där skorna på Zara ändå...

Påvägen hit höll jag på att bli en isbit, riktigt kallt idag med hög fin luft. Ett riktigt mysigt höstväder. Får ta en snabbfika i stan sen i den härliga solen innan jag ska möta upp S för att fixa mitt hår och ha tjejkväll.

Imorgonkväll kommer jag avslöja min hemlighet för er, som jag tog upp för ett tag sedan.




Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0