Husliga folk i Malmö

Sedan jag började med all min huslighet har det smittat av såg på folk. När jag kommer inom dörrarna hemma i Limhamn luktar det nymålat och nytapetserat. Där har det varit full rulle! Bokhyllor har kastats ut, väggarna har målats om, fondväggen har tapeterats om, tvättrummet är helt omgjort. Dock är inte alla nyinköpta öbler på plats, så det blir nog till nästa gång jag kommer hem de står framme.

När jag sedan kommer hem till S har jag satt upp en super snygg bardisk i köket med schyssta speglar över. Spegelinspirationen kommer från mitt sovrum här i Malmö. Två avlånga smala speglar som sitter på längden snett övervarandra. Lykte hela köket, det fik mycket mer liv. Därför sitter jag så klart med tända ljus, frukost och datorn här för att inviga!

Idag är det massor att göra. Halva min kväll är dubbelbokad, så nu måste jag ta tag i allt och sortera ut trådarna. Allt behöver ju inte hända samma dag när jag ska vara hemma en hel vecka!


Psss! Jag ska överraska S med att ladda ner spotify till honom, så han kan sluta tjata på mig att han ska hacka mitt lösen...


Comments
Posted by: Måns

Så Perssons gör om! Måste man ju kolla in tycker jag :) Hur går Jönköping annars?

2009-10-13 @ 17:11:02
URL: http://mansisaussie.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0