Hurtig och produktiv

Idag har jag fått så väldigt mycket gjort och klockan är bara 12.29. Vaknade imorse vid åtta och gick upp, lagade mig en portion gröt med kanel och äpple, kokade sedan en stor kopp kaffe. Insåg att det är hur längesen som helst jag som jag drack kaffe, dicker nästan bara tea nu för tiden. J borde komma hit oftare för hon lagar så himla gott kaffe.

Sedan satte jag mig vid datorn, bloggade och läste lite bloggar jag är beroende av. Tog på mig joggingkläderna och gick ut och sprang 6,5km. Andra morgonen i rad nu, stort plus för det. Gillar att jogga på morgonen, för sen tar man sig en lång härlig dusch och är pigg resten av dagen.

Stylad och klar skrev jag lite på min memo rapport och avslutade med lunch. Dagens lunch var dock ingen höjdare, Felix nya Taco - Beaf and Pinapple - paj. Nu är det snart dags för mig att packa väskan för att gå till skolan. Har två timmar av Micro Economics framför mig.

Som tur är, är det ju fredag. Så efter skolan blir en After work - snarare After School. Ikväll blir det sedan hemmakväll hos R med matlagning och film. Ser fram emot en trevlig kväll. Sen såklart måste jag packa också inför helgen då det bär av till Tylösand imorgon och resten av helgen.


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0