Helgen går alldeles för snabbt!

Igår var min familj uppe hela dagen på besök. Jag fick massor av fina presenter, så som en brödrost från OBH Nordica, en elvisp från Bosch, ugnsfasta glasformar från Anders Petter, sen lite små presenter som skalknivar och deciliter mått. Fick även en stykbräda tillgodo som jag och mamma ska köpa när hon kommer upp och ska bo hos mig om några veckor. Älskar alla indredningssaker för tillfället. Blir helt lyrisk av att gå och titta på allt fint. Ska definiftivt gå runt i stan när jag är i Malmö och se om jag inte ka hitta ännu fler "nödvändiga" saker. Det är lite tråkigt dock att jag inte har alla mina samlar saker här hemma, utan att de mesta står kvar i sina kartonger i vårt förråd. Men vad ska jag egentligen med alla Orrefors-glas här uppe? Nu blir det bara ännu roligare att flytta till en helt egen lägenhet sen. Det är som julafton varje gång jag går igenom alla flyttkartonger med saker, för det finns så många roliga och fina saker som jag nästan glömt bort mellan gångerna.

Nu blir det Kirby här igen, på sista svängen. Blev inte mycket plugg igår, för var helt slut när La Familia åkte hem igen. Plus att matchen mellan Sverige-Danmark fick mig att somna på soffan. Det är därför dags för mig att ta tag i det sista, försöka banka in så mycket information som möjligt. Imorgon gäller det!

Imorgon kväll kommer jag även få träffas S igen. Saknar honom ganska mycket för tillfället, kan vara för att han har börjat med att inte höra av sig så ofta. Hans nya teori är tydligen att han vill att jag ska sakna honom...? Vänta bara, han kommer få smaka på egen medicin.



Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0