Hejdå gröngöling och välkommen tillbaka blondin!

Idag har jag äntligen varit hos frisören och fixat mitt hår. Nu är jag efter väldigt många om och men tillbaka till min älskade hårfärg, guldblond!! Jag har berättat för er förr att sedan jag var hos Bobby ångrade jag mig att jag färgade mitt hår, sen efter två misslyckade toningar har jag nu äntligen fått det gjort ordentligt.

Det är verkligen hemskt att alltid känna att man har bad hairday. Även om ingen annan reflekterar över det, så känner man sig inte snygg. Man vantrivs i hur man ser ut.  Men nu;

Anna is back in business!




Comments
Posted by: Miriam

Man ska inte färga håret brunt hemma om man är blond Anna!! Du kommer väll ihåg hur det gick med min "toning" haha. Detta va jättefint iaf!!!

2009-10-28 @ 12:42:15

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0