Glad av min bakgrundsbild

Jag blir så glad varje gång jag sätter på datorn nuförtiden, eftersom jag bytt bakgrundsbild. Jag har valt en bild på min underbara pojkvän och varje gång jag ser skrivbordet påminns jag om hur fin han är. Ibland känner jag mig så lyckligt lottad! Nu träffas vi inte allt för ofta, men om elva dagar ska jag ner till Malmö igen och då ska vi träffas en hel vecka. Det är verkligen skönt med tid för sig själv ibland, och jag tror att vårt förhållande uppskattas mer när vi ses eftersom vi inte umgås alltid. Det blir lätt en vana att ha varandra där alltid om man ses dagligen och då uppskattas inte de verkliga studerna som är de mest betydelsefulla.

Jag tycker om att stå på egna ben och inte vara beroende av någon annan. Den egenskapen har jag sett hos många tjejer, tror bara det är något vrängt ideal av en tjej att hon inte klarar sig själv utan måste alltid ha någon vid sin sida. Men vi tjejer är inte så pjåskiga som de flesta män tror, och glöm inte att ensam är stark!



Bild från när vi var på Bali Juli 2008.


Comments
Posted by: naddie - mamma till finaste prinsessan!

ska försöka få in din nya design imorgon... puss!

2009-10-02 @ 00:11:14
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0