Fullrulle

Här finns det inte en lugn stund för sig själv. Idag har jag varit i skolan sedan halv nio till tre, rusade hem för att laga "middag", bokstavligen sprang till bussen. När jag precis kom fram kom bussen och jag i all hast hoppar på, sen 15min senare inser jag att jag sitter på fel buss. Hamnar på A6-köpcentret istället för på Rosenlundsbadet, beställer en taxi för jag hade 17min på mig att ta mig till badet. Betalar 105kr för en taxi och 40kr totalt för bussen, vilket blir att jag gick back idag när jag jobbade.

Snabbduschade och tog mig tillbaka till skolan vid niotiden, kom precis hem och har en rykande kopptea framför mig just nu. Ska lägga mig i sängen och försöka komma ner i varv med en roman. Just nu är jag super speedad, för fick i milite mjölkchocklad i skolan innan vi gick hem. Jag och sötsaker på kvällen är ingen bra kombination, jag blir för pigg av det.

Oroar mig redan inför morgondagen. Pappa ska tydligen till Jönköping imorgon, så ska klämma in en lunch med honom på min favorit restaurang.

Den här veckan kommer bli snarlik min dag idag, inte konstigt att jag längtar tills klockan 14.00 nästa måndag, då mitt tåg till Malmö går hem. Ska vara hemma en vecka med familjen och älsklingen, bara längtar efter lugn och ro.

Snart, snart snart är alla inlämningar över och tentor skrivna. Ni där ute som tycker att studenter glassar, släng er i väggen!



Laddar upp en bild på mig och sis från i somars, som får mig på lite bättre humör.

Sov Gott.


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0