Dåligt med uppdatering här!

Ber om ursäkt för långam uppdatering, men lämnde datorn i fred och roade mig medans jag kunde i Malmö istället. Nu är jag tillbaka i Jönköping. Det var verkligen en befrielse att komma hit igen, till mitt eget hem. Det bästa av allt, det såg ut som det gjorde när jag lämnade det. Något som var mindre kul var att jag inte hade någon mat alls hemma mer än fruset bröd, smör, morötter och kaviar. Så när jag kom hem igårkväll fick det bli en kaviar macka. ÖRK! Kaviar ska endast ätas på ägg, men i brist på annat fick det gå ner. Ska köpa hem mjukost tills nästa gång jag lämnar min lya en längre tid, så jag slipper utsätta mig för sådana saker.

Imorse fick jag börja dagen med att storhandla. Nu är allt som det ska igen. Efter en efterlängtad frukost, packade jag upp alla mina saker och tappade upp ett bad. Jag kom precis hem från en runda på stan, har varit och köpt en ny blomma. För jag dödade min ena blomma med flit, så jag kunde köpa en ny. Det blev även en ny mer passande kruka också.

Snart är det dags för mig att byta om och ta mig till jobb, men först ska jag vila en stund på soffan. Är fortfarande sliten från i lördags. Är inte van att komma hem halv sju på morgonen längre. När jag kommer hem ikväll ska jag sätta mig och berätta för er om min vecka i Malmö. Även visa mina nya fina väggdekorationer som jag köpte idag på iTems.


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0