CoreBall

Nu sitter jag nyduschad och luktar grape av mitt bodybutter, efter en timmes Coreball med syster. Kanske inte vår nya favorit träning, men den var hur bra som helst för hela kroppen. Speciellt då mage/bål. Medans krämen sjunker in ska jag skriva lite på min memorapport, nu när jag för en gångsskull får lite tid för mig själv. Resten av familjen är nere i SPA avdelningen och provar alla olika pooler som finns här. Jag har inte själv sett alla än, men de sex jag såg är jätte mysiga. Alla med havsutsikt, det var det även från gymmet och de andra träningshallarna.


Se den fina utsikten bakom mig. Synd bara att det regnade, en solig dag hade det varit fantastist.


Syster är också på plats. Fick t om med pappa i bakgrunden. Hurtiga familjen?


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0