CoffeHouse By George

Nu sitter jag med en kopp tea och en ciabata på CoffeHouse By Goerge. Mitt tåg till Malmö avgår 14.07, så har lite quality time med mig själv. Ska uppdatera mig lite om vad som hänt i världen den senaste veckan. Så himla skönt att tentan är över. Entrepreneurship and Business Planning avbockad. Det kändes helt okej, om inget annat kan man inte klaga över att det var för lite tid. Vi hade totalt fem timmar på oss och jag gick efter tre. Första delen bestod av 15 stycken multiple choise questions, andrra delen var fyra stycken short answer questions och sista delen var 5 essey questions. Kändes som jag, under instuderings perioden, täckte de mesta de tog upp. Sen fanns det såklart någon fråga med mindre fylligt svar än andra. Överlag är jag nöjd med min insats och kan i lugn och ro åka hem till Malmö. Det blir dock ingen Tenta-fest för mig. Känner att jag missar något där, men köper nog hem en flaska mousserat till ikväll för att fira lite över en mysig middag.


Mina tappra underbara vänner.


E & jag, väldigt nöjda med oss själva att allt är överstökat, tills tisdag nästa vecka...


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0