8 oktober 2009

... och min mjölk går ut imorgon. Nu sitter jag i en jätte jobbig situation, för jag ska åka hem till Malmö på måndag och kan därför inte köpa på mig massor av mat. Efter en vecka ensam i kylen kommer den ändå ta ha blivit möglig tills jag kommer hem igen. Men, min familj kommer hit på lördag och då ska jag bjuda dem på middag, så därför måste jag gå och handla saker. Vad ska jag laga för att slippa få en massa färskvarar kvar i kylen? Varma Koppen?

Nu sitter jag ganska utvilad och dricker tea framför TVn, ska starx göra mig iordning och gå till skolan. Har min sista sak nu innan tentan, en muntlign presentation av ett business concept. Läraren kommer inte bedömma själva framförandet utan manuset i sig.

Ikväll ska jag gå på F&S som avsluta kvällen med ett långt bastu mys. Känner att jag är värld det nu efter den här jobbiga veckan.




Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0