Tjejmiddag.

Nu är det dags för mig att ta tag i Pernod Ricard arbetet i BFA som ska vara klart tills imorgon. Suck! Jag har tappat all koncentration för studier den senaste tiden. Egentligen borde jag vara mer motiverad, för jag har fått mina betyg i de två förra ämnena och i alla inlämningsuppgifter hittills. Sitter inne med två VG i de första kurserna och har klarat allt annat i skolan. Men ändå så tar det emot.

Har haft en liten tjejmiddag här hemma ikväll med L&L. Jag hade lagat något som jag varit sugen på i flera veckor, men inte orkat laga till mig själv. Det blev kyckling med banan och kurry som det serverades ris till. Såklart var det bästa av allt, att mina gäster tyckte det var gott!


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0