Simhopp

Ajajaj! Berättade för er igår att jag skulle göra simhoppsdebut. Vilken tjej alltså. Här körde jag hela min gamla 1m serie utan problem. Kom hem glad efter träningen och kände inga direkt men. Och i morse.... vilken träningsvärk jag ligger inne med i nacken!

Har tränat mina småhoppare idag mellan 9-12. Tror bestämt att de kommer ha världens träningsvärk imorgon, kände mig som värsta tortyr tränaren idag. Men det är bra, de behöver all styrka de kan få.

Nog med att jag är deppig idag, så gör mig värdet ännu deppigare. Behöver verkligen sätta mig ner och plugga, fast kan inte koncntrera mig det minsta. Alla tankar bara far i huvudet. Får se kanske slår ihop böckerna och sticker till hemmakväll för att hyra film och köpa godis.

Trevlig lördag.


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0