Ledig

Nu är jag "ledig" fram tills på tisdag igen. Helt galet, helt plötsligt var bara alla lektioner inställda. Ganska skönt, men tro inte att det kommer bli en lugn stund. Nu är det tenta plugget som börjar igen. Microeconomics och Basic Financial Accounting. Får behsök hela nästa helg, så det gäller att ta vara på tiden. Jag har till och med tagit ledigt på lördag för att kunna få mer tid för böckerna. Jag har alltid en tendens att slösa bort all tid. Den går ju så fort!


Jag har lovat er innan att visa min lägenhet, men sen gick mig kamera sönder och strax efter det min laptop. Nu när allt är som det ska så tänkte jag visa er min julpiffade lägenhet. Måste bara tillbaka med en ljusstake som inte funkade igår när jag kom hem med den från affären. Ni kommer även få vänta med att se köket tills på lördag. Ska nämligen iväg och fixa nya gardiner då.

Dags för lite BFA-assignment. Ska på grupp möte halv ett.

Vänta! Vad hände? Hur fint väder som helst för en sekund sen och nu började det ösregna. Mysko!












Om inget annat har jag världens sötaste Mickey Mouse tröja på mig idag.




Comments
Posted by: Sarah

shit vad snygg du är babe ;)

2009-11-26 @ 10:55:36

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0