Lägenhetsvisning

Godmorgon läsare! Ber om ursäkt för att jag inte la upp bilderna igår.

Här kommer en rundtur i min lägenhet. Jag är ingen mästerfotograf, men ni får er en uppfattning iallafall.


Ena delen av vardagsrummet. Här ser vi även min TV från 1800-talet, som fungerar hur bra som helst!


Mitt sovrum från ingången i hallen.


Den älskade sängen. Känns som om jag spenderar alldeles för lite tid där nu för tiden.


Andra sidan....


Mitt badrum. Här är fortfarande höstinredningen. De röda handukarna och övrigt kommer på lördag när jag har tvättid.


Förtitt 1 på köket. Måste visa min fina advendsljusstake som jag trixade med igår. Min tumme är hela massakerad från nålarna som sitter i ljusen. Men, nöjd är jag!!


Förtitt 2 på köket. Ni måste även se min fina "wall of fame". Det som jag är mest nöjd med här är att jag inte hade något vattenpass eller linjal när jag gjorde det. Ögonmått och ett gammalt kuvert is the shit! Haha.

Om någon av er är sugna på att ge min lite inredningstips så är jag tacksam för det. Alltid kul med nytänkande. Eftersom min lägenhet ursprungligen är från 1960, utan någon renovering, tycker jag att jag lyckats ganska bra. Såklart måste jag även nämna älskade J och tacka ännu en gång för all hjälp.

Dags att göra mig iordning för skolan.


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0