Godmorgon Jönköping!

Nu sitter jag helt klar med fyra maskiner tvätt i tvättstugan. Är påväg att bege mig till torget med en tjej i min klass. Dags för mig att köpa julblommor och grane till min lägenhet. Tänkte även passa på att köpa massor av färsk frukt. Älskar frukten och grönsakerna från torget, när odlat och alltid färska.

Igår blev det först after work på Harrys. Hela gänget var där. Jätte trevligt. Ett glas vin och tacosbuffé för 39kr. Inte illa! Efter middagen hyrde L&L, R och jag film och köpte godis, så avslutade vi kvällen hemma hos mig. "Blow" fick det bli igår. Efter att jag sett 1½ timme av filmen insåg jag att jag hade sett filmen tidigare och beslöt mig för att somna i soffan med L. Där låg vi skavföttes i världens minsta soffa.


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0