Stress-helg deluxe!

Jag tror inte jag hetsat runt på så många ställen på en helg som den här. Känns inte som jag haft en lugn stund på mer än 10min, och dem är nu... Medans potatisen står i ugnen.

I lördags kom M och hämtade mig vid tio. Det bar av på shopping. Efter en massa roliga inköp lämnade hon mig sedan hos mormor. Lånade hennes bil, för min står fortfarande nere i Beddinge. Kör till Håslöv för att vara på min kusins konfirmation. Äter en underbar gourmet middag på Ängavallen och sedan tårta på deras herrgård utanför Vellinge.


Konfirmationen i Håslövskyrka.


Jag och J utanför och väntar på vår konfirmand.


Skor - Australien Klänning - Object Armband - Dyberg Kern Väska - Stockh lm

Efter all tårta och kaffe skyndade jag mig hem, bytade om och cyklade sedan fort till K's 20års fest.

Dags för mat!





Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0