Som som sommaren!

Idag svor jag över att min bil är nere i sommarhuset. Hade motvind hela vägen till jobb. Det kändes som om det inte spelade någon roll vilket håll jag cyklade på. Sen så fort vinden började av ta, då kom det ett rödljus. Troligtvis lär väl vinden vända lagom till jag ska cykla hem idag.

Dagens uppdrag är idag att hämta min laptop, som varit på lagning, från SIBA. Det är tredje gången den är inne en vända nu, så hoppas på att den går sönder igen så jag kan få en ny!

Igårkväll träffade jag C, vi tog fram cyklarna och picknick korg, fylld med massa goda saker, och trampade ner till bo01. Satt i shorts och tröja hela kvällen utan att ens känna av att det började bli sent. Vi satt ute på bryggan i flera timmar och pratade om allt mellan himmel och jord. Klockan har en tendens att springa iväg så fort man har trevligt, så jag var inte hemma förrens närmare midnatt. Tydligen sov jag väldigt oroligt i natt, för helt plötsligt så rycker det till i hela kroppen och utan att jag vet ordet av har jag ställt mig upp från sängen och är påväg att ta mig in i badrummet, när jag får medvetandet tillbaka och tittar på klockan. 04.25, lite tidigt för en morgon dusch. När klockan sen ringer känns ögonen tunga som bly.


Massa goda sallader och hembakat bröd.


Synd att det inte är varmare i vattnet, för det hade varit mysigt med ett dopp.

/ Anna

Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0