Onsdag.

Lite dålig uppdaterig här igårkväll, men kom hem från Lund en stund efter matchen slutat så hoppade direkt i säng. Det blev mys på Bo01 med M. Där var så himla mycket folk, att det nästan var svårt att hitta en skön plats att sitta på. Havet glittrade i kvällssolen som fortfarande värmde mot huden. Vi han med en Latte också innan vi sedan begav oss till Lund och fotboll. Kul att Sverige har ett så bra team, tror att många av dem kommer spela i seniorlandslaget inom kort.

Känner mig lite rastlös idag. Det spritter i hela kroppen. En anledning kan vara att jag hörde på radio på väg till jobb att veckorna fram över kommer ha Grekland-klimat. Tror jag ska cykla inom Pressbyrån på väg hem i eftermiddag och utnyttja mitt glassogram jag fick för ett tag sen. Idag känns som en riktig glassdag!



M som är i full gång med att påbörja på middag.


Sailor inspirerad klädsel i hamnen. Det är dock inte det lättaste att ta bilder
med solen rakt i ansiktet.


/Anna

Comments
Posted by: Cheeky

Har den där M pojkvän? Hon är svinhet ju!

2009-06-24 @ 18:38:43

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0