Millenium

Kvällen började med fotboll hemma hos E. Mitt hopp var ute efter redan första halvlek, sen gjorde Sverige comeback och det blev en topp spännande match. Tycker dock synd om dem, för de spelade mycket bättre än England efter första halvlek. Så de förlorade på straffar.

Vår tjejkväll fortsatte sedan på Millenium i Höllviken. Jag, M och E, en riktigt mysig middag. Lagom till efter maten började livebandet att spela. Vilket tryck det var! Massor av dans och sång hela kvällen. Jag tycker om att ha tjejkvällar. De blir alltid så himla lyckade. Vi kom hem i lagomtid för våra fötter sved så mycket efter all dans.

Det är verkligen kul att gå på restauranger/pubar som har både äldre och yngre gäster. Där alla dansar och sjunger med på samma låtar. En helt annan stämning än att gå på en nattklubb, gladare på något underligt vis. Sen älskar jag alla gamla låtar som man kan sjunga med på. Ska inte på stå att jag har någon sångröst, men det är tur de spelar så högt att man inte ens hör sig själv.

Nu ska jag byta om och bädda ner mig för natten. Lång dag framför mig imorgon.



M med sin kusin


Jag och E medans vi väntar på vår goda mat.

____________________________________________________________________________


Får slänga in en dagens outfit också.


Jeans - Dr Denim Linne - GirlExpress Skor - H&M Armband - Kicks

GOD NATT!


Comments
Posted by: vanessa

Snyggt! Gillar skorna :)

2009-06-28 @ 10:52:25
URL: http://takeitawaaay.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0