Jack and Jill vs The World

Sitter nyduschad i soffan med en mysig film på gång. Eftermiddagen har varit ganska givande. Efter att ha fixat en massa på jobb körde jag sedan ut på Förendadebil och använde min näst intill innebrända gratis tvätt. Därefter började mitt sökande på en bra cykel. Tyvärr han nästan alla cykelaffärer stänga innan jag han kolla in deras utbud, men fortsätter med mitt projekt på lördag skulle jag tro.

Innan jag hoppade in i duschen var jag först nere i Västra Hamnen med S, åt en glass och satt och tittade ut över havet. Direkt när vi kom hem bytte jag snabbt om och tog mig för en jogging tur till Beijers park. Nu är det dags för mig att luta mig tillbaka med godis och sprite och se vår film, Jack and Jill vs The world.


Ett försök till en fin bild...

S påväg att köpa glass


Linne Object - Shorts H&M


Mums!


Hade gärna suttit där på en sten hela dagen än på kontoret





God natt!



Comments
Posted by: i

söööta bilder ! :)

2009-07-01 @ 11:34:39
URL: http://presspause.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0