Hembakade kanelbullar och tea

Nu sitter jag i soffan, TVn är på med Lotta på Liseberg och väntar på att vi ska fika. J har bakat kanelbullar, så vi ska festa på dem. Har precis kommit hem från en 7km löparrunda med mina föräldrar. Vi sprang längs kusten och det är helt bedårande. När jag blir äldre tror jag att jag vill ha ett hus här nere, med gammal design och fräsch inredning. Tror förståss att jag måste ha en lägenhet i stan också, med högt i tak och mycket ljusinsläpp. Hoppas kanske lite på att S ska renovera ett hus till oss precis så som vi vill ha det. Kanske önsketänkande, men det skulle vara underbart.

Har inte så mycket bilder precis att lägga upp idag, så ni får en gammal.


Dags för mig att njuta av kanelbullar och tea!



Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0