Godmorgon

Då var det måndag igen. Bara 4½ arbetsdagar kvar till semestern.

Är det någon mer än jag som inte sovit mycket i natt? Det var så förskräckligt varmt, att jag svettades utan att ens ha något täcke alls. Hemskt! Sen igårkväll missade jag att ta ur mina linser innan jag gick och la mig, så imorse när jag vaknade var mina ögon ihopklibbade precis som om jag fått ögoninflammation. En trevlig start på veckan.

Ikväll bär det av till sommarhuset. Ska hämta hem min bil och bara ta det lugnt ett slag. Där är en fantastisk miljö som är så rogivande och avkopplande. Om värmen håller i sig kanske det blir ett dopp i havet, annars får jag nöja mig med poolen. Inte fyskam det heller.


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0