Godmorgon sunshines!

Jag längtar redan tills jag slutar så jag kan få komma ut i det fina vädret! Blev näst intill sur imorse när jag skulle köra till jobb, och jag hatar att börja dagen sur! När jag kommer in i Trelleborg är det vägarbete genom hela staden, tar evigheter att komma igenom, sen äntligen ute på motorvägen blir det stopp igen. En polis står med blåljusen på och alla bilar kör nästan ihop i en seriekrock. Det är en valp på vägen. Söt är den, men herre gud, har polisen inte viktigare saker att ta tag i? Inte meningen att låta sur!

Får inte glömma att påminna er om att det är bara 3½dagar kvar tills semestern. Sen är jag ledig till den 31 augusti. Det ska bli väldigt skönt! Har inte haft någon "riktig" semester sen jag kom hem från Australien. Kom hem på en lördagsmorgon och började jobba på måndagen. Så är det att ha pappa till chef. Klart, jag har varit på semester ett par gånger sen dess, men inte varit hemma och haft känslan att kuna göra det jag känner för, istället för en massa måsten hela tiden.


Nu väntar alla mina fakturor jag måste kontera...


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0