Britney Spears

Idol, stil ikon, puckad, mamma, psykiskt störd, vacker, artist...

Det finns många ord att beskriva henne med, men för mig är hon bra. Hon har varit populär ända sedan jag var liten och massor av hennes låtar har spelats kontant i radio under hela uppväxten. Hon blev känd av media redan som liten flicka och de har sedan dess följt och styrt henne med järnhand. Jag tycker att hon är cool. Har varit inne på ett bra tag att köpa biljetter till hennes konsert i globen. Det är inte många av hennes låtar som man inte kan och hon ska vara duktig på scen. Fast, 1500kr för en biljett betalar jag bara inte. Det tillkommer 1000kr för flyg och sen 1000kr för boende. Är verkligen 3500kr värt att lägga på henne?

Jag tycker att det är synd att hon inte kommer till Malmö Arena. Synd att jag inte har födelsedag eller något annat spännande innan, för det har varit en perfekt present.













Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0