Stockholm

Godmorgon älskade läsare. Nu befinner jag mig i Sköndal i Stockholm, sitter och äter en makcka och lite yoghurt till frukost. Igår när jag kom upp var det fint väder, men redan efter en liten stund började det att regna, sen har det ösregnat och blixtrat hela natten. Jag är inte så glad för när det blixtrar och åskar, tycker att det är ganska läskigt.

Idag ska jag först upp i stan en stund och se vad NK har att erbjuda på sin rea, i eftermiddag ska jag till Bobby och klippa mig sen efter det äta lunch med älskade J. Jag vet inte riktigt hur jag vill ha mitt hår, har fått lite olika förslag av vänner, men jag blir alltid så feg när jag äntligen sitter i frisörstolen och det blir oftast att bara klippa så lite som möjligt och t bort det slitna. Tråkigt va? Vill kanske sätta i lite slingor för att få mer liv i det och få det att se tjockare ut. Eller hur är det alltid så att de som har tunt hår vill ha tjockt och de som har lockigt vill ha rakt sen tvärt om. Varför blir man aldrig helt nöjd med det man har?



Nu är det dags för mig att göra mig iordning.


Comments

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0