Slitsamt

Usch vad trött jag är. Tror jag ska krypa till sängs redan efter maten, titta på film och läsa det nya numret av Elle. Behöver lite egoboost förtillfället. Får se om jag fixar till mina tår innan också. Har precis tagit mig en varmdusch och lagat en halvfärdig köttfärssås, väntar på fler ingedienser som mamma kommer hem med snart. Min lillebror kom precis och klagade på att det ser "äckligt" ut och det blir lite mat för honom idag för att det fanns svamp i. Kan man bli mer irriterad? Då kan han faktiskt lyfta ett finger själv någon gång. Nog med klagomål för idag!

Imorgon ska jag ta med mig pannkakor till frukost. Yummy! Längtar nästan redan dit. Bara två dagar kvar nu. Och jag kan berätta i en parantes att alla mina naglar ser fortfarande fina ut. Det är ett under! Behöver kanske inte gå och fixa dem innan jag åker till Stockholm, den som lever får se.


Sliten och vill att tiden ska gå fortare...

Här är det andra bullar, mer Team Happy!


Comments
Posted by: Anonym

Jennifer Lopez - sunshine glow & dior

2009-07-20 @ 18:30:49

Comment here:

Name:
Remember?

E-mail: (publishes not)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0